Kolejna odsłona przygód Morgana, Ash, Harper, Po i Jodi, czyli czwarta część z serii powieści pt. "Kroniki Woodsword", których akcja toczy się w świecie Minecrafta. Tym razem uczniowie z Woodsword trafiają do wybudowanej w świecie Minecrafta repliki własnej szkoły. Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się znajome, lecz przyjaciele szybko odkrywają, że nic nie działa tu według znanych im zasad gry. Atakuje ich horda mrocznych szkieletów, ściany rozpadają się na milion cyfrowych kawałków, a płomienie Netheru pojawiają się w zupełnie nieoczekiwanych miejscach. Wszystko to dzieje się za sprawą nieznajomego, który nazywa siebie Królem Przywoływaczy. Gdy także w prawdziwej szkole Woodsword zaczynają dziać się dziwne rzeczy, przyjaciele wiedzą już, że muszą szybko dowiedzieć się, kto lub co kryje się za Królem Przywoływaczy i czy jest on w stanie wydostać się z gry. Wydanie oficjalne na licencji studia Mojang.
Opis pochodzi od wydawcy
UWAGI:
Na okładce podtytuł: oficjalna przygoda Minecrafta.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Może ci się wydawać, że znasz tę historię, ale tak naprawdę to wcale nie.
Sierota Jane Eyre, bez grosza przy duszy, rozpoczyna nowe życie jako guwernantka w Thornfield Hall. Tam spotyka mrocznego i tajemniczego pana Rochester. Pomimo dużej różnicy wieku i jego nieznośnego temperamentu, zakochują się w sobie i, o zgrozo, ONA wychodzi za niego za mąż. Ale czy to na pewno Jane Eyre?
Przygotuj się na przygodę, w której nic nie jest takie, jak się wydaje, a pewien dżentelmen ukrywa się bardziej niż trup w szafie. A co jeżeli we wszystko wmieszają się początkująca pisarka Charlotte Brontë i badacz zjawisk nadprzyrodzonych Alexander Blackwood?
UWAGI:
Na okładce: Ona widzi duchy. Szuka miłości w złym miejscu. To właśnie ta słynna Jane.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Prześmieszna, fantastyczna, romantyczna i całkowicie (ale tak naprawdę, to wcale nie) prawdziwa historia lady Jane Grey.
Jane, lat szesnaście, ma wyjść za mąż za kompletnie obcego faceta. Zostaje wmieszana w intrygę, której celem jest obalenie króla Edwarda. To jednak najmniejszy z problemów biednej Jane.
Bo zostanie królową (między innymi...). Do czego doprowadzi ta zwariowana gra o tron?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Kobaloscy magowie utworzyli armię, jakiej świat jeszcze nie widział. Zamierzają przelewać ludzką krew, póki wody, oddzielające obie krainy, nie staną się czerwone. Thomas Ward, młody stracharz z Hrabstwa, zawsze walczył z mrokiem. Wraz ze swą uczennicą oraz wiedźmą-zabójczynią Grimalkin opuszcza teraz dom, by stawić opó legionom bestii, pragnącym zesłać na świat niekończącą się zimę.
UWAGI:
Tyt. oryg.: The Dark Army.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Dzięki specjalnym goglom piątka szkolnych przyjaciół przenosi się do wirtualnego świata swojej ulubionej gry. Bohaterowie nie przypuszczają nawet, jak wiele tajemnic skrywa przed nimi Minecraft. Podczas tej niezwykłej wyprawy natrafiają na porzucony na plaży wrak statku i ukrytą w nim tajemniczą mapę skarbów. Niestety droga do skarbu prowadzi przez ocean - biom, którego jeszcze nie poznali. Skarb jednak kusi, dlatego przyjaciele podejmują wyzwanie i ruszają w pełną przygód i niebezpieczną podróż.
Opis pochodzi od wydawcy
UWAGI:
Na okładce podtytuł: oficjalna przygoda Minecrafta.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wejdź do Świata Podstawowego i razem z bohaterami przeżyj emocjonującą przygodę.Cahira i Orion to bliźnięta uczące się sztuki polowania na potwory pod okiem Senana Skrupulatnego. Po trudnej walce ich mentor pada ofiarą zaklętego withera - od tej pory rodzeństwo jest zdane tylko na siebie! Brat i siostra wyruszają na misję, aby przywrócić swojego mistrza do życia, a po drodze znajdują niespodziewanego sojusznika. Trafiają do podziemnego domu dziewczyny o imieniu Atria skazanej na los przynęty dla potworów. Cahira i Orion przekonują ją, by dołączyła do nich i wykorzystała swoje zdolności do zwabienia zaklętego withera. Ona zaś chce się nauczyć, jak chronić się przed mobami, które pragną ją dopaść.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 617940 od dnia:2023-01-25 Przetrzymana, termin minął: 2023-02-24
Dzielni bohaterowie łączą siły, by razem przemierzyć targany wojną świat Powierzchni i stawić czoła potężnym wojskom Aryzłosadnika. Tylko jak właściwie powstała ta budząca grozę armia? I skąd wziął się sam Arcyzłosadnik?
Ten potężny wódz wcale nie zabiegał o władzę i moc. Jeszcze pod imieniem Archie ten drobny złosadnik był gnębiony i poniżany przez towarzyszy ze z plemienia. Następnie padł ofiarą nieufności lękliwych osadników z wioski. Jego jedynym marzeniem było znaleźć sobie miejsce, które będzie mógł nazywać domem, tymczasem wszyscy kolejno postanawiali się go pozbyć. Aż wreszcie, po samotnej tułaczce po lesie i górskich graniach, Archie trafia do ciemnej groty skrywającej mroczny sekret. Znajduje tam potężny artefakt, Kulę Władzy. Ta będzie odtąd szeptać mu do ucha obietnice potęgi.Archie odkryje wkrótce, że dzięki swojemu znalezisku może wyczarowywać niesamowite rzeczy i zmieniać świat, który odwrócił się do niego plecami. Nie musi nawet sam snuć planów, wystarczy, że będzie robić to, co powie Kula.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
W dniu swoich urodzin Maisie ma nadzieję, że w prezencie dostanie wszystko, co będzie jej potrzebne do zbudowania własnego reaktora nuklearnego. Jednak okazuje się, że w domu nikogo nie ma, a za drzwiami dziewczynka zastaje przerażającą, czarną otchłań. Uwięziona w pętli czasu Maisie uświadamia sobie, że jedyną rzeczą, która może ją uratować, to miłość jej rodziny i prawa rządzące wszechświatem. A i to może nie wystarczyć...
PRZEZNACZ.:
Wiek: 9+.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Siedem lat temu świat jaki znamy uległ zagładzie. W zrujnowanym pustkowiu, znanym dotąd jako Stany Zjednoczone, resztki ludzkości za wszelką cenę próbują jakoś przetrwać. Formują się w grupy, wyrzynają się nawzajem i wśród gruzów miast i stert ludzkich zwłok szukają zapasów broni i pożywienia.
W tym świecie, gdzie zaufanie jest towarem deficytowym, pewien mężczyzna postanawia posłuchać głosu w swojej głowie, który każe mu na środku pustej drogi zatrzymać motocykl obok młodej dziewczyny. Ten moment splata ze sobą ich losy - Pielgrzym spotyka Lacey nie bez powodu. Razem wybierają się przez postapokaliptyczną pustynię w podróż pełną niewyobrażalnych niebezpieczeństw.
Pielgrzym obiecuje dziewczynie, że pomoże jej dotrzeć do zgliszcz Vicksburga, w którym przed tajemniczą katastrofą mieszkała jej starsza siostra. Po drodze przekonają się na własnej skórze, do jakich okrucieństw jest zdolny człowiek w obliczu końca świata, i zrobią wszystko, by przeżyć.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni