Tajniacy
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając
cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | gra karciana. |
Hasła: | Gry planszowe Gry karciane |
Zawiera: | Zobacz zawartość Gra obrazkowa. |
Adres wydawniczy: | [Gdańsk] ; Rebel, 2016. |
Opis fizyczny: | 1 pudełko ; 22,5x16x5 cm. |
Uwagi: | Liczba graczy 2-8+ (rywalizacja4-8+). Czas gry : 15 min. Na pudełku naklejka "Zgrana biblioteka". Zawartość pudełka: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach 1 kafelek Podwójnego Agenta 7 kafelków niewinnych obserwatorów 1 kafelek Zabójcy 40 kart kluczy 1 podstawka na kartę 200 kart z 400 kryptonimami klepsydra instrukcja. |
Forma gatunek: | Gry i zabawki. |
Powstanie dzieła: | 2016 r. |
Przeznaczenie: | 14+ |
Odbiorcy: | 14+. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)